czwartek, 10 maja 2012

Jarmarkowo

Dzisiaj będzie mało tekstu, a dużo zdjęć. Dość dużo. Tak, widzę, jak bardzo to was cieszy :P

Wszystkie fotki zrobiłam na jarmarku kolekcjonerskim prawie dwa tygodnie temu. Bardzo skromniutka impreza, ale i tak nie zabrakło kilku ciekawych zabawek :)









P.S. Motocykl znalazł właściciela jeszcze przed zakończeniem się imprezy - jakieś pół godziny po obejściu (i obfotografowaniu) całości, siedząc w lodziarnianym ogródku, widziałam przechodzącego obok pana z psem, krzepko dzierżącego w dłoni ów piękny model :)

4 komentarze:

  1. taki motocykl to i ja bym chętnie kupiła! intresujące zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo cieszy :D Też bardzo lubię jeździć gdzieś na giełdę czy inny rynek z uroczymi starociami za grosze i podziwiać, a nuż coś się znajdzie.
    A stąd najbardziej mnie ujęły te ciężarówki - te reklamy tak śmiesznie dodają im realizmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wszyscy blogowicze mają to do siebie, że więcej oglądają niż czytają :-P

    Ja uwielbiam takie imprezy, nigdy nie mogę się napatrzeć na te pierdółki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie ;DD Zgodze się z tym, ze przy takim hobby zdjęcia podgrywaja pierwszoplanowaą rolę xD

    OdpowiedzUsuń