poniedziałek, 3 września 2012

Brio - katalog Gwiazdka'98

Dawno, dawno temu... nie, żart, w zasadzie wcale nie tak dawno istniała sobie sieć sklepów z zabawkami, która nazywała się Brio i miała naprawdę sporo dobrego towaru. Co jakiś czas - tak mniej więcej co pół roku, przed Gwiazdką i na wiosnę - wypuszczała katalogi pełne kolorowych zdjęć, których oglądanie sprawiało wielką przyjemność, jeśli nie mogło się niczego kupić. Jakimś cudem uchowało się u mnie kilka sztuk... Najstarszy wydano przed Bożym Narodzeniem 1998 roku.

Zdjęć jak zwykle będzie tylko kilka, a skan całości... może kiedyś.



(Chciałam tego żółwika jak cholera, pamiętam jak dziś. Oczywiście nie dostałam, bo drogi. Może i drogi, ale kurczę, śliczny taki przecież. I praktyczny - poduszeczka!)



Oczywiście nie mogło zabraknąć lalek :D Oczywiście opisy nijak mają się do faktycznych nazw, ale chyba łatwo rozpoznać. Baśki, Baśki, ale i niejaka Carina... Przez chwilę przeszło mi przez myśl, czy to czasem nie jest Karina od Buscha, ale pewności nie mam.

Trochę takiej małej ciekawostki, że Barbie wcale aż tak nie dominowała. Zwłaszcza, że później pojawiły się również Sindy... ale o tym pomówimy, jak już do tego katalogu dojdziemy ;)

11 komentarzy:

  1. Też kiedyś miałam takie gazetki, nawet zbierałam te z Reala czy Leclerca wydawane przed świętami :)
    A Brio doskonale pamiętam! Co prawda u mnie tego sklepu nie było, ale jego oferta w innych zabawkowych była zacna ^^
    Oh... Widzę moją ukochaną Cool Blue Barbie! Na szczęście już ją mam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *spogląda wymownie na stertę świątecznych katalogów z Tesco* Moja rodzina musi mnie za to nienawidzić xD

      Usuń
  2. Brio, pamiętam, że miałam stary katalog, który traktowałam jak książkę i przeglądałam setki razy, każda zabawka to było marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie pamiętam właśnie to wydanie katalogu. Wzdychałam do niego bardzo długo, zwłaszcza do Cool Blue Barbie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Owa Carina to reinkarnacja lalki od Lucky Ind. Pamiętam, że miałem taką w dzieciństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiedziałam, że skądś znam tę twarz :D

      Usuń
  5. Witam
    Pamiętam doskonale ten katalog, niestety zgubiłem go. Dzisiaj po 20 latach wiele bym dał żeby znów obejrzeć zabawki do których wzdychałem za dzieciaka. Ma Pani możliwość zeskanowania lub fotokopii ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam mam prośbę jeśli posiada pani jeszcze katalogi świat zabawek brio gwiazdka z roku 1998 i 1999 to bardzo proszę o porobienie zdjęć bądz skan wszystkich stron i wrzucić gdzieś w pdf zależy mi na tych gazetkach które oglądałem za dzieciaka szczególnie strony gdzie są zabawki z Godzilla 1998.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cierpię obecnie na permanentny brak czasu, by zająć się skanowaniem moich zbiorów, ale nie wykluczam, że kiedyś w końcu to nastąpi.

      Usuń
  7. Można wrzucić skany na dysk google bądz strone archive.org

    OdpowiedzUsuń